Okamžitá podpora
Vzdálená technická podpora – Vzdálená správa IT techniky
Pomocí vzdáleného připojení po šifrované datové lince jsme připraveni reagovat na vzniklou situaci okamžitě, bez zbytečného otálení. Vyřešíme Vaše problémy s počítačem, serverem nebo s jinou IT technikou během několika málo minut.
A jak to funguje?
Jste-li nový zákazník, vyžádejte si od nás na telefonním čísle 777200892 jedinečný kód, který slouží ke spojení s technickou podporou. Poté již následujte instrukce, které se Vám budou objevovat na obrazovce. Jste-li náš pravidelný zákazník, je připojení o mnoho jednodušší a přístup k technické podpoře je okamžitý. Po úspěšném připojení může náš technik ovládat Váš počítač na dálku (jako by seděl na Vaší židli) a diagnostikovat nebo rovnou řešit problém (zatímco Vy se můžete, ale nemusíte, dívat).
A co bezpečnost?
Pro zajištění bezpečného spojení využíváme řešení společnosti LogMeIn Inc., které je lety ověřené a certifikované. Celé spojení, tj. od nás k Vám, je šifrované a využívá 256bitovou úroveň zabezpečení. Stejnou úroveň zabezpečení, kterou požívají bankovní instituce. Pro spojení s naší technickou podporou je používán unikátní číselný kód, který je generován pouze pro jedno připojení. Spojení máte celou dobu pod kontrolou, můžete skrýt svá citlivá data, případně se můžete kdykoliv odpojit.
A kolik to stojí?
O mnoho méně než klasický způsob poskytování technické podpory – neplatíte výjezd technika a případný čas strávený na cestě. Z našich bohatých zkušeností víme, že do 30 minut se podaří úspěšně vyřešit až 80% případů žádostí o technickou podporu. Sazby jsou jasně dané a skryté náklady u nás nenajdete! Pro vracející se zákazníky máme speciální sazby, případně cenově výhodnější předplatné našich služeb.
A co když se nám nepodaří problém opravit?
Někdy se samozřejmě může přihodit, že i přes vyvinutí maximálního úsilí na odstranění Vašeho problému, nebudeme úspěšní. V tomto případě, díky naší politice „Neopravíme – Neplatíte“ nebudeme Vám za tento pokus o opravu účtovat ani korunu, případně Vám vrátíme již zaplacenou částku nebo pro Vás vymyslíme náhradní řešení v podobě opravy v našem servisním středisku.
A proč vzdálená podpora?
Nemusíte čekat, na dva dny dopředu objednaného technika, který přijede do Vašeho domu či Vaší kanceláře. A třeba s hodinovým zpožděním. Nemusíte jezdit do servisního střediska, které Vám ale opravu na počkání neposkytne. A i kdyby ano, chcete být přítomni po celou dobu opravy? A co si raději vybrat čas, který vám vyhovuje? Nebo máte problém teď a chcete problém řešit teď? Většina problémů se dá vyřešit i vzdáleně.
A nepřijdu o data?
Pokud se držíte zásady „zálohovat, zálohovat, zálohovat a to jakýmkoliv způsobem a za každé situace“, tak určitě nikoliv. Pokud máte pochybnosti, jaký způsob zálohování je pro Vás ten nejlepší, kontaktujte nás. Nicméně, nemůžeme nést odpovědnost za jakoukoliv ztrátu vašich uživatelských dat v průběhu řešení Vašeho problému.
A co záruka?
Na poskytované služby poskytujeme záruku v délce 14 dnů. Provedeme bezplatnou opravu nebo Vám vrátíme celou zaplacenou částku.